Druhý týden

Opět originální nadpis (kdo je má ale vymýšlet) :-) Další týden uběhl jak voda. Je to hrozné jak to letí, zvlášť když člověk pracuje od 8:30 asi to 18:00. Mí kolegové jsou asi trochu workoholici, protože, když dorazím do práce v 8:30 tak už tam jsou a když odcházím po šesté, tak tam aspoň jeden ještě je - tak je mě to blbé odcházet už v 5h :-)

V pátek mě taky dorazil konečně "dopis" z banky UBS, kde jsem si zřídil účet. Byla to spíš taková menší krabička. Sem si říkal, co zajímavého mě v tom posílají. No když jsem to otevřel docela jsem se divil - V UBS mají zajímavý systém přihlašování do e-bankovnictví. Obdržel jsem něco jako kalkulačku a k tomu čipovou kartu. Když se budu chtít přihlásit do banky, tak musím dát kartu do "kalkulačky" napsat můj pin, obsat nějaké vygenerované číslo z webové stránky a poté tam opsat číslo, které mě vygenerovala "kalkulačka". Zlaté SMSky ;-) A to ještě nemám PIN ke kalkulačce - ten prý dorazí e-mailem.


V sobotu jsem vyrazil do Ženevy, do nákupního centra, podívat se, kolik tu co stojí. Centrum bylo docela velké, ale výběr nic moc. Oblečení je tu docela drahé, ale tak u nás je taky. Takže možná nastejno. Nějaké slevy jsem tu moc neviděl. Když už jsem byl v tom centru, tak jsem zašel do místního supermarketu (Migros) a nakoupil nějaké zásoby. Na víkend jsem měl naplánované praní, tak jsem se díval po nějakém tekutém prášku. Výběr teda dost špatný. Možná to bylo jen tímhle obchodem, ale měli tam více méně jen tři druhy tekutých prášků. Tak jsem koupil nějaký na barevné prádlo za 16 CHF. V oddělení sladkostí jsem ale objevil velmi dobré perníčky s malinovou příchutí. Taky jsem si tam koupil dobrý sýr, o kterém jsem si myslel, že stál jen 4,5 CHF. Ukázalo se ale, že stál 9 CHF, No co už :-) Když jsem ho ukázal domácím, tak mě řekli, že tento sýr se jen tak nejí, ale ohřeje se a jí se nějak s brambory či co. Tož uvidíme ...

Dnes (neděle) jsem opět nemusel vařit. Gilles se rozhodl, že se bude grilovat na oběd a že mě zvou. Tak sem dostal velký flák grilovaného masa a taky nějakou grilovanou zeleninu (baklažán a asi cuketu) a opékané brambory. Bylo to moc dobré. A samozřejmě, protože jsme ve Francii, tak nechybělo víno. Dneska jsem se taky rozhodl, že si vyperu (no spíš mě donutil nedostatek čistého oblečení :-)) Pračku tady mají ve sklepě, tak člověk musí jít ven. Ale co mě docela potěšilo, že tu mají sušičku na prádlo - takže v zimně nebude problém s schnutím prádla.

No jinak co se týče nějaké zábavy tady, tak to zatím nic moc. V CERNu zatím kromě kolegů nikoho neznám a ani o žádných párty jsem neslyšel. Takže zatím dost nuda. Uvidíme, třeba se to nějak zlepší.

2 commentaires:

Ondra Maca a dit…

ve finsku zase borci dostali papir s heslama a po kazdem pouziti internetoveho bankovnictvi si museli jedno odskrtnout a jit na dalsi radek :)

datoux a dit…

No zatim me neprisel ale ten pin... tak snad dorazi :-)

Enregistrer un commentaire