Vyřizování erasmu

Jednoho krásného dne jsem se rozhodl, že pojedu do Francie a nejlepší možnost jak se tam na delší dobu podívat je právě program Erasmus. S vyřizováním jsem začal už někdy na podzim minulého roku a v této fázi se stále nacházím. Teď už mi pouze chybí Learnig Agreement potvrzený partnerskou školou ve Francii. A to je právě průšvih, ze školy mi napsali, že musí být změněn a že se ozvou. No zatím pořád nic. Tak jsem tam napsal a dostalo se mi akorát automatické odpovědi, že příslušná osoba je na dovolené do 20.7. !! Merde!

Abych mohl odcestovat, potřebuji mít podepsanou jistou finanční dohodu. K té zase potřebuju již zmíněný Learning Agreement. No a jak už to u nás s birokracií chodí, musím se objednat asponň 14 dní před odjezdem. A to mají na stránkách podmínku, že bych měl doložit, zápis na další školní rok. Zápis = zapsání předmětů, které bych měl studovat. Ale jelikož budu na Erasmu, žádné předměty tady studovat nebudu. Aby mi na studijním dali status Erasmu, potřebují finanční dohodu. .... SMYČKA :-/

Jsem z toho již pěkně nasr*ný a čím dál tím víc nervózní. Úžasné je, že na konci června budu týden ve Švajcu, a na schůzku ohledně finanční dohody se musím objednat telefonem. Už to vidím, že budu muset volat z tama, abych to stihl. Fakt super.

Si někdy říkám, jeslti mě to stojí vubec za to. Sem mohl zůstat doma na prdeli... :-(

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire